.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مينياتور بخرم يا تندر E0؟

گروه خودرو- يكي هنوز وارد بازار نشده و ديگري هم كمتر از دو سال است كه حضور در بازار را تجربه مي‌كند. منظورمان مينياتور و تندر -90 مدل- E0 است.

تندر- 90 را مي‌‌توان تنها محصول داخلي دانست كه در سه مدل و هفت آپشن در كشور توليد مي‌شود، اما مينياتور كه سال گذشته در شركت سايپا رونمايي شد طبق گفته مسوولان شركت سايپا در سه ماه پاياني سال‌جاري وارد بازار خواهد شد.
اين دو خودرو هر چند از لحاظ قيمت در محدوده 9 تا 11ميليون تومان قرار دارند اما از لحاظ فني تفاوت‌هايي با يكديگر دارند. به طوري كه تندر- 90 از موتور 1600 سي‌سي بهره مي‌برد كه توانايي توليد 110 اسب بخار قدرت دارد، اما مينياتور به موتور 1500 سي سي مجهز است كه مي‌تواند 80 اسب بخار قدرت توليد كند.
همچنين شما با مينياتور مي‌توانيد تا 200 كيلومتر در ساعت سرعت داشته باشيد، اما با تندر- E0 مي‌توانيد تا سقف 210 كيلومتر در ساعت پدال گاز را بفشاريد.
اما از لحاظ ميزان مصرف سوخت مينياتور از شرايط بهتري نسبت به تندر-E0 برخوردار است به طوري كه اين خودرو براي طي كردن هر صدكيلومتر در سيكل تركيبي نيازمند 5/6ليتر بنزين است در حالي كه تندر- E0 براي طي كردن اين مسافت به 8/7 ليتر سوخت نياز دارد.
از لحاظ تجهيزات ايمن نيز مينياتور در شرايط بهتري نسبت به مدل- E0 قرار دارد به طوري كه به گفته مسوولان شركت سايپا مينياتور به ترمز ABS و ايربگ مجهز است، اما مدل- E0 تندر -90 برخلاف ساير مدل‌هاي آن از اين تجهيزات محروم است. تندر- E0 بدون كولر هم‌اكنون در بازار با قيمت 9ميليون و 800هزار تومان و مدل كولردار آن قيمتي برابر با 10ميليون و 900هزار تومان دارد. مينياتور نيز قرار است با قيمت 9ميليون و 990هزار تومان به دست متقاضيان برسد./
دنيای اقتصاد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.